وبلاگ دریچه

جهان را از «دریچه» ما ببینید

وبلاگ دریچه

جهان را از «دریچه» ما ببینید

طبقه بندی موضوعی
بایگانی

در فاصله دهه های 70 و 80 میلادی دهها مورد واگذاری کودکان بین شیلی و سوئد انجام شد. اما احتمال دارد بسیاری از این موارد بدون رضایت والدین حقیقی بوده باشد.

بر اساس گزارش یک شبکه تلویزیونی در سوئد، این تحقیقات در خصوص 630 مورد پرونده انجام خواهد شد. این رقم تقریبا یک پنجم پرونده های واگذاری است بسیار بیش از رقم 371 مورد است که پیشتر اعلام شده بود.

در سال 2015 شیلی یک دادستان ویژه را مامور تحقیق درباره واگذاریهای غیرقانونی اطفال کرد. گفته میشود این کودکان ربوده شده و بدون رضایت والدین حقیقی به خانواده های متقاضی فرزند داده شده اند.

این کودکان که اغلب در دوران حکومت آگوستو پینوشه متولد شده اند، با نام «کودکان سکوت» خوانده میشوند. بسیاری از کسانی که در کودکی به این روش واگذار شده اند، خواهان تحقیق طرف سوئدی شده اند تا معلوم شود که دادگاهها و سرویسهای اجتماعی سوئد چگونه این پرونده ها را بررسی کرده اند.

در این برنامه تلویزیونی با زنی شیلیایی گفتگو شد که در اوایل سال جاری در حالی مادرش را یافت که در طول زندگی اش گمان میکرده او مرده است.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی